NAVŠTÍVTE AJ MOJ DRUHÝ BLOG. JE TU. PLEASE, DIKY.

1. 1. 2008

1.1.2008 a môj Silvester

Dnes je prvý deň v tomto roku 2008. To je úplne super!! Ale je mi trochu smutno za rokom 2007... Takže ako vizeral môj Silvester? Asi takto: Začali sme večerať až o 19:00. Trochu neskoro, ale nevadí. Keď sme dovečerali, išli sme pozerať na Markíze tú hudobnú nádielku či čo. Potom sme pozerali: Susedia(Markíza), Aj múdry schybí(Markíza), SuperSilvester2007(Markíza) a trochu sme prepli aj na SOS Silvester(Stv1) A stroj času... pripili sme si na nový rok a naši išli pred dom ako každý rok sa tam stretli so susedmi a popíjali :-D mali tam aj hudbu atď...no vlastne som mala ísť aj ja(minulý rok som bola), ale aj tak tam boli sami dospelí a nikto by sa so mnou nebavil..chápete nie? No, takže som so sestrou zostala sama doma a keďže v telke nič normálnejšie nešlo, pozerali sme Mrázika. Keď sme dopozeali prišli rodičia z vonku trochu sme ešte boli pri Tv a tak, no a potom sme išli spať... a prajem vám krásny a úspešný nový rok 2008!!!

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

http://david-850.blogspot.com/2008/01/exkluzvna-novoron-bleskovka.html

Exkluzívna novoročná bleskovka! Zapoj sa!